About Me

My photo
Know me before you judge me...:):):)

Tuesday, June 18, 2013

Haip haip horey!! (^.^)

Assalamualaikum and gud morning..!!

Tadi tengok simonnmatina,,pastu tetiba pulak nak makan korean food..
Urghh...d tengah2 pagi buta camni la perut dan tekak meroyan..
Padahal baru jak membalun sebunkus mee maggi cepat dimasak sedap dimakan.hehe..
Haha..orang jam2 macam ni suda lena dibuai membuai mimpi...Tapi aku sibuk mengenangkan makanan korea...kui3..
Ok set next week aku mesti pergi melampiaskan selera ku...ehehe...tp nada geng ku makan makanan korea ni..hermm...:(
Xpala.. cari la sapa2 kan..sapa yang sudi gi makan makanan korea ngan aku??*kasian kan aku**huhu..
bukan apa..bukan semua kawan aku sni yang suka makan makanan korea, tambah2 lagi da bulan tua orang cakap kan... poket pun menipis la seperti bekalan megi di dalam almari ku itu..wahaha...

Herm..Makan sorang2 pun aku tak kisah..hehe...
:D

Oyeah..anyway..
Apa yang buat aku happy semacam ni..sebab
sebab sebab...
nda lama lagi aq balik sabah..yehuuuoooo
Tadi masa aku call manager aku tanya pasal transfer ni bila, dan bagaimana...
Trus bila dia cakap aku da bole balik 1st july, terus aku rasa macam mau melumpat-lumpat dalam opis tu juga sambil menari harlem shake#oyeah#..miaahaha
Nasibla..aku nda buat camtu..apa yang aku boleh buat jak... cuma menyanyi-nyanyi kecil sambil tersenyum-senyum sendirian..hehehhe...*macam angau pun ada*

So nantikan kemunculan aku di sabah yah!
kui2..
bye2 selangor and semenanjung malaysia...
kalau ada jodoh lagi kta ketemu lagi..miahaha

Orite
aku mau titun
bubye
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...