About Me

My photo
Know me before you judge me...:):):)

Sunday, September 23, 2012

im sorry pain~

Uhuk uhuk..
Batuk jap..
erm,
oya. entri kali ni khas utk temen gue yg namanya Nurfarahin bte Sheikh Othman.
Dia bengang sama gue. Sebabnya apa ya?
Kalian pasti pernah lihat header gue sblm ini kan?
Pasti tertanya2, siapa ya yeoja di sebalik dialog box itu kan?
Karna wajahnya ketutupan gituu...
Ya ini header gue sblm ini...
old header

Ya, gue minta ampun banget sama dia...:(
Sebab, gue ngak mikirin pun soal perasaannya.
Trus aja ketutupan kayak gitu,
so im sorry sorry..
ini wajah sebenarnya..

hi saya pain..:)



Sebabnya, aq sudah akui..
aq yang salah, sbb kasi tutup wajah dia..
n x pikirkan soal hati dia....:(

so skrg aq da delete header tu..
so pain..
are you willing to forgive me?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...