About Me

My photo
Know me before you judge me...:):):)

Wednesday, July 13, 2016

Mengadu pada Allah SWT lebih baik

Assalamualaikum...

Macam lama sudah tak update blog kan.
anyway aritu janji nak update my journey dalam misi menguruskan badan, malangnya kesibukan serta kemalasan telah melanda.. Lagi2 time raya ni kan.

Kadang2 terasa hati. Yalah, sebab kan orang selalu pikir aq ni jenis yang xda problem haha.
abis aku jenis yang happy go lucky and bukan jenis yg suka share my inner feeling even utk my bff or my sister.
mungkin sebab aku memang jenis yang macam tu. sejenis orang yang tertutup even pada luaran aku seperti orang yang terbuka. Maybe even my bff yang kenal aku bertahun2 memang tak akan tahu apa sebenarnya yang terbuku dalam hati, apatah lagi stranger kan.. haha

Oh kalau ada yang cakap.; eleh kau mana ada perasaan, eley kau mana pandai marah; aku tgk kau macam takda masalah ja etc etc aku memang camtu my real emotion susah aku nak tunjukkan. actually ni one of my bad habit sbb jenis yang suka memendam rasa. Hope one day aku akan jumpa some1 yang aku bole share my feeling freely. dan aku adalah sejenis orang yang suka menulis, sama ada aku meluah dalam diari aku or dalam blog ni haha.

anyway, my point actually, Yup I do have my own problem, Yup I do have the time when I feel like im breaking to pieces its just i didnt talk it loud or show it. Sebab apa? sebab aku jenis yang tak kisah. Sebab aku tahu bila aku share benda2 tu semua no one will take it seriously, no one will believe me, so I keep it in my own. Allah kan ada.

Yup, aku banyak mengadu kepada Allah. sebab tu la aku masih boleh bertahan. aku tahu Allah sentiasa mendengar, dan Allah sentiasa ada disisiku. so every burden that i have in my chest I ALWAYS share it to Allah SWT. whether im crying, im sad or im happy.

All the pain in my chest would be lifted. I know im always the lone ranger, so I have to take care my own self because no one will.

In the end, manage yourself and love yourself, give more to people out here. living your life while you can.

1 comment:

  1. Show your true colors. Allah will judge when the time comes.. Allah Hu Akhbar...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...