About Me

My photo
Know me before you judge me...:):):)

Monday, June 11, 2012

clueless

Assalamualaikum!!

Im always clueless when admitting my own feeling~:p
haha...x tau la apa mw ckap.tiba2 rasa nak update blog. padahal kerja berlambak! due date da dekat, tp kerja jalan mcm kura2. 

Just wanna share my quote that suit with my situation right now..:p



"Tidak mengetahui perasaan diri sendiri adalah lebih teruk berbanding cinta yang x berbalas"..

herm jiwang la.Tukar mood la..
ok here my another quote


" if u can dream it, u can do it"...hahahaha....well actually that not really from me...
I took it from disneyland... umm

What i want really to say is

"Kerja yang brlambak itu adalah lebih penting daripda online and tgk Vampires Diaries"

Sekian terima kasih! :)

*Mood*
Bingung2 dan huru hara serta stress, sedih, takut dan panic, and i think Im FALL IN LOVE!
Ok the last one im just joking..chiao.  masa utk buat kerja....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...